Monday, August 25, 2008

BIG NEWS!! - SUUR UUDIS!!

The time has finally come to make this announcement!! I have been preparing and waiting for this day for 4 long months and it finally arrived!
Today was my very first school day at the Estonian Art Academy (EKA) in the jewelry art department.
This truly is a dream come true and I am as happy and content as a pig in the mud. I want to give all the glory for this to my Lord God for helping me through every step on this road because I couldn't have done it in my own strength. Starting from being able to attend the preparation courses for the entrance exams all the way to overcoming the disappointment of not making it in. When the entrance exam results were first unveiled I had not made it in to the original list of people that were accepted to the state funded spots. That was a hard pill to swallow. I waited till the given deadline to hear whether anyone had given up their spot, which was very unlikely in the first place, since there were only 4 of them When I had not heard anything for two weeks after the date, I had set my sight on the goal of trying again next year. Then, two days before the school started, a true miracle happened. I received a phone call from the school asking if I was still interested in coming to study this year. Someone had gotten a better offer and had given up their state funded spot and it was offered to me. Was I interested!?! Was I ever!?! My Lord is faithful in the ways He works!

So here I am now... in the beginning of a very interesting and exciting journey. I will keep you posted on all the great stuff that's gonna continue to happen to me.

Lõpuks on jõudnud kätte aeg teha see suur teadaanne! Ma olen seda oodanud ning selleks valmistunud 4 pikka kuud ning viimaks on see kätte jõudnud!

Täna oli minu esime koolipäev Eesti Kunstiakadeemia ehtekunsti erialal.

See on üks täitunud unistus ning ma olen nii õnnelik ning rahul nagu siga mudas :D
Ma tahan anda kogu au selle eest oma Loojale, kes aitas
mind selle teekonna igal sammul, sest omal jõul poleks ma sellega hakkama saanud. Alustades võimalusest osaleda sisseastumiseksamite ettevalmistuskursustel kuni mittesissesaamise pettumusest ülesaamiseks. Kui eksamitulemused esmakordselt avaldati, siis mind ei olnud riigieelarvelisele kohale sissesaajate seas. Sellega oli raske leppida. Ma ootasin kuni tähtajani, mil pidi selguma, kas keegi on soovinud oma RE kohast loobuda, mis oli üsna ebatõenäoline juba niikuinii, kuna kohti oli ainult 4. Kui ma juba kaks nädalat kõnet oodates midagi polnud kuulnud, otsustasin seada oma eesmärgi järgmisel aastal uuesti proovimisele. Ja siis, kaks päeva enne kooli algust juhtus tõeline ime. Mulle helistati koolist, küsides, et kas ma olen veel huvitatud EKAs õppimisest, kuna keegi oli viimasel hetkel oma RE kohast otsustanud loobuda ning mind oli valitud järgmiseks kandidaadiks sellele kohale. Kas ma olen huvitatud?!? Või veel!?! Minu Looja on ustav oma teedel!
Siin ma siis olen... väga huvitava ning põneva teekonna alguses. Üritan teid kursis hoida kõige lahedaga, mis minuga jätkuvasti juhtub.

17 comments:

Anna- Helena Saarso said...

oh, palju palju õnne, tahaks tulevikus võib-olla isegi sinna õppima minna.

Christina J. said...

Wow. Congratulations!

viki said...

Fantastiline uudis, soovin sulle palu vastupidamist ja jõudu leida see energia, et käia see eluetapp ja edukalt :)
Oled tõesti seda väärt ja täida siis minupoolnegi unistus sellist eriala õppida ;)

Edu!!!

Mercar said...

Palju-palju õnne!

Malle said...

Oh kui hea uudis! Rõõmustan koos sinuga!!!

Janalill said...

Suur tänu kõigile kaasaelajatele!
Thank you all for sharing in my joy!

Hiline said...

Ka mina õnnitlen, tubli oled ja andekas ka! Olen Sinu töid kogu aeg imetlenud, eriti Su traaditöid.

Katrin mdmB said...

Ja ma ikkagi kirjutan ka siia :D
Palju-palju õnne!!!

Muhv said...

Palju õnne! Sa oled seda väärt :)

Drex said...

Palju õnne, Sul on imelised tööd

monika said...

Palju õnne!!!
jõudu ja...mida kõike veel vaja läheks...et koolipingis püsida...
Suured unistused lähevad alati täide...piisab vaid kogu südamest tahta...;)
Siiras rõõm!!!Sa oled tõesti seda väärt!!!

MARRE said...

ooo, paljupalju õnne! juba sinna proovimine on omaette julgus. ja sissesaamine... võtan mütsi maha. väga võimas! jään suuure huviga (ja kadedusega) jälgima, mis sulle seal siis õpetatakse :)

Anonymous said...

Oo, palju õnne ja edu sulle! Sa oled nii andekas, et vähemaga ei peakski leppima :)

Anonymous said...

Palju õnne!!! Sa oled seda väärt!!!!

Liia käsitöö said...

Palju õnne! Nüüd jääb üle meil ainult oodata, millal hakkab tulema veel uhkemaid ehteid, siis juba koolitatud käe alt!

Kreet said...

Palju õnne sulle - sa oled tõesti seda RE kohta väärt! Hoian pöialt, et sul koolis hästi läheks :)
Kui otsid mõnikord lõunale kaaslast, siis tule EKA personali osakonnast läbi, ma töötan seal ;)

Janalill said...

ohoo!! Mul on siis kaasaelajaid ikka igalt poolt! Väga lahe. Lõunakaaslasest ei ütle küll ära :D