Saturday, December 22, 2007

Labradorite
Mainisin eelmises postituses labradoriiti, mille ostsin sõrmuse jaoks. Tema värvi vaadates on ta aga vist spektroliit, mis on Soomest leitud labradoriit, mis kannab endas sügavamaid tumedaid, kuid ka väga erksavärvilisi toone. Minu kivis on dominantne selline südaöise taeva helk. (pildil kõige suurem, madlikujuline)Ülejäänud labradoriidihelmed tõin kaasa oma hiljutiselt reisilt. Seekordse sõrmusega olen rohkem rahul. Tööpind oli väheke suurem, kuigi kivi erikujulisus nõudis rohkem tähelepanu ning läbimõtlemist. Kivi läbimõõt pikuti on ~2,2 cm
Ma olen üdini lummatud selle kivi võrratust välimusest ning sügavusest ja otse loomulikult oli vaja sõrmuse juurde teha ka sobivad kõrvarõngad ning kõrvakate juurde ka käekett, kuna kaelaehteks kive enam ei jätkunud. Kõrvarõngastes kasutasin ka Bali hõbedat ning käeketis on labradoriidi kõrval ka amasoniiti ning paar swarovskit.
Ise olen nende ehete üle jube õnnelik, sest nad on just minu maitsele ning nende tegemine oli ka ülimalt nauditav. Ispiratsioon tuli materjalist endas, paigutades erinevaid kive ja helmeid üksteise kõrvale. Aeg-ajalt on hea end väheke poputada ning endale väheke rohkem lubada, kui tavaliselt. ;)
Igal juhul, jõulud juba ukse ees, nii et

HÄID NING RAHULIKKE JÕULE KÕIGILE!

MERRY CHRISTMAS TO ALL!


4 comments:

Malle said...

Rõõmsaid jõulupühi sullegi! Väga kaunid ehted, vaatasin ja imetlesin tükk aega!;)

Christina J. said...

Thanks for the nice comment on my blog! I love your jewelry - very pretty!

Merry Christmas!

Katrin mdmB said...

No see komplekt on lausa luksuslik :P
Kauneid jõulupühi!!!

MARRE said...

superilus sõrmus. olen neid eni okeni ehteid alati imetlemas käinud, see stiil on tõesti ääretult ilus.