Thursday, July 17, 2008

Ethnic Ring

I finally decided to try a tutorial by Iza Malczyk that I had bought months ago already. I started off with silver plated copper wire, but after tarnishing and polishing it turned into lovely copper tone. I'm not completely happy with how it turned out, but I never am. The next one will be better. It's a neat design and I'm planning on mixing different metals in the next ring. Iza makes some of the most amazing jewelry! What a creativity and class!! Check it out and you'll see.



Ma viimaks otsustasin proovida järgi Iza Malczyk'i õpetuse, mille juba kuid tagasi olin ostnud. Ma alustasin hõbetatud vasktraadiga, aga pärast oksüdeerimist ning poleerimist ilmus välja selline ilus vase toon. Ma, nagu alati, ei ole eriti rahul selle tulemusega, aga eks järgmine saab parem olema. See on väga lahe disain ning järgmise sõrmusega ma plaanin kokku panna erinevaid metalle. Iza teeb lihtsalt võrratuid ehteid! Milline fantaasia ning tase! Vaadake ise aga järgi.

1 comment:

Muhv said...

mulle küll meeldib :)