Monday, November 19, 2007

Unakite chandelier

Ma luiskasin vist natukene, kui ennustasin, et minu vasevaimustus hõbeda saabumisel üle läheb. Hõbe on tore ja ise kannan ka meelsamini hõbedat, kuid ehete valmistamisel satub ikka ja jälle kätte vask. Seekord lisan vasele poolvääriskive, mida oma varusid vaadates on mul enamuses rohelistes toonides. See on natuke vastuoluline eelmise postituse väitele, et roheline minu meelisvärvide hulka ei kuulu. Tegelikult on niimoodi, et roheline meeldib mulle küll, aga kanda ma teda eriti ei armasta, kuna pole lihtsalt minu värv. Aga et mul igasugu rohelist ehtekraami nii palju on, siis jääb üle ainult loota, et paljud teised inimesed kannavad rohelist tunduvalt rohkem kui mina.
Need järjekordsed kõrvarõngad on algusest lõpuni ise tehtud, mis tähendab seda, et õppisin konksude väänamise selgeks, mis on iseenesest väga lihtne ja kiire tegevus. Enne seda paari läks nässu ainult üks konks, mis tuli natukene liiga suur. Kivideks on unakiit, mida sai tellitud südamekujuliste helmestena. Mulle kohe üldse ei meeldi igasugu erikujulised (nt. südamed) helmed, ja kui nad pakist leidsin, ei suutnud uskuda, et ma ise nad tellinud olin. Küllap hajutas minu tähelepanu kujult kivi imeline värv, mis selle pildi peal kohe üldse kenasi pole välja tulnud. Pilti ülesse riputades jäid mulle silma samades toonides randmesoojendajad, milledega sain hakkama paar kuud tagasi. Näitan ka neid, siis saate ise otsustada. Olen nädalakese ära võõral maal, nii et mõnda aega te minust ei kuule, kuid tagasi tulles on mul teile ehk midagi muud näidata.

I might have been a little mistaken when I predicted that my love for copper would pass when the sterling arrived. Silver is nice and I personally prefer to wear silver myself, but when I start making jewelry, I find copper in my hands time and time again. This time I added some semi-precious stones to copper, which I have mainly in green colors. Now this seems to contradict my previous posting, where I said that green is not one of my preferred colors. Well, the truth is that I do like green; I just don't wear it a lot. But since I have a lot of green jewelry stuff, I can only hope that there are many more other people who do wear green more often than I.

This new pair of earrings is completely hand crafted by me, meaning that I have finally learned how to make ear hooks, which in itself is fairly simple and quick. I only messed up one hook before making this pair. For stones I have used unakite, which came as heart-shaped beads. I very much dislike all kinds of special shaped beads, such as star, heart, moon, flower, etc. so imagine my surprise when I found them in my package. I must have been distracted by its marvelous color, which is not displayed very well in the given photograph. When uploading this picture I noticed a pair of wrist warmers, which I knit a few months ago. I will show you the picture of them too, so you can decide for yourself, whether they match or not. I will be out of the country for a week, so you probably won't hear from me in a while, but when I return, I might have something else to show.

3 comments:

Malle said...

Ma käin vist iga päev neid kõrvakaid vahtimas ja pole isu täis saanud! ;) Kas need on ka saadaval?

Janalill said...

Praegu veel on... aga kes teab, kui kauaks veel ;)

Malle said...

Minu omad!!!!!!! Ja "elusalt" veel armsamad kui pildil! :)