Sunday, June 29, 2008

Color specter 1/2

We are halfway through the year already. I can hardly believe it! That means that the Christmas is here soon!!!
Isetegija forum Color Specter project is also halfway completed. Here is a little overview of my projects. I am a little surprised that I was able to stick with it and actually not skip a month. I was a little late with a few of them, but got them done soon after in the next month.

Pool aastat on läbi juba. Suudan seda vaevalt uskuda!!! See tähendab vaid seda, et varsti on jõulud käes!!!
Isetegija käsitööfoorumi Värvispektri projekt on ka poolenisti läbi juba. Siin on väike ülevaade minu värvitöödest. Ma olen isegi veidike üllatunud, et ma olen suutnud nii püsivalt sellega tegeleda ning pole ühtegi kuud vahele jätnud. Paaris kuus jäin natuke hiljaks, aga lõpuks said nad ikka kõik kenasti valmis.


January - WHITE , February - RED


March - PURPLE, April - GREEN


May - PINK, June - YELLOW

3 comments:

Christina J. said...

They are all so pretty!

Thanks for letting me know your experience using eggs to patina a piece. I haven't tried it and I wondered if it would be even or not. Now I know! :)

Anonymous said...

Tervist!
Sul on väga kaunid tööd! Kas Sinult oleks ka mitte-tuttaval inimesel võimalik üht komplekti (kõrvarõngad ja kaelakee) tellida? Tahaksin üheks pidulikuks sündmuseks sarnaseid mis Sa juba teinud oled, nii ilusad on ja just selline stiil mis mulle väga meeldib.

Janalill said...

Tere!
Tänan kiidusõnade eest!
Ikka on võimalik kõigil tellida, kuigi mõnda tööd ei ole aga võimalik alati korrata, kuna osad materjalid on kordumatud või pole lihtsalt alati saadaval. Kuid igal juhul leiab lahenduse. Võta minuga ühendust janalill(at)hotmail.com ning räägime seal täpsemalt edasi.