Sunday, January 20, 2008

Hearts on my heart

Üllatus, üllatus.... taas kõrvarõngad ning taas südamed :D Hakkan ennast ikka korralikult kordama! Aga päris huvitav on seda teekonda jälgida, vaadates esimest pilti ning kõiki vahepealseid ning nüüd siis veel neid, mis ei pruugi aga ka viimaseks jääda. Tegelikult kibelen ma kangesti liituma värvispektri projektiga Isetegijas, mille jaanuarikuu värviks on valge. Kuna enam-vähem ainsad valged helmed minu varudes olid nood pärlid, siis üritasin neist midagi kokku keerata :), kuid ma ei ole kindel, kas nad ikka täiesti "valge" kategooriasse sobivad, kuna ehete üldmulje pole ikka päris valge. Lasen siis teil otsustada, kirjutage mulle ja avaldage arvamust.
Nende kõrvakate juurde on tegelikult plaanitud ka üks kee, mis aga peab natuke ootama, kuniks traati saab juurde taritud. Materjaliks valged mageveepärlid ja oksüdeeritud hõbe.

Surprise, surprise... again another pair of earrings and with hearts. I seem to tart repeating myself. But it is quite interesting to observe this journey, looking at the first picture and all the ones in between and not these ones, which might not be my last ones. Actually I am really itching to take part of the Color Specter project in Isetegija forum, with the color of white for January. Since more or less the only white beads I had at home were these freshwater pearls, I attempted to come up with something involving them. Although I was not quite sure whether the earrings would fully qualify "white", since the overall look is not exactly white. I will let the readers decide.
I had planned to make a necklace to match the earrings, which will have to wait a while, until I can get more wire.

6 comments:

Lucy said...

Ohh..
Tõsiselt ilusad, pärlid.. need on minu lemmikud :D kusjuures enda kordamine pole üldse halb, see pigem arendab, ma arvan, et sa tead seda ;)

Anonymous said...

Minu meelest on need täitsa valged ja seal spektriprojektis oli minu meelest ka sellest juttu, et põhimulje peab jääma "kuuvärvi" ja teisi värve võib ka kasutada.
Ja ei saa ütlemata jätta, et väga ilusad rõngad... selliseid tahaks endalegi :) Edu tegemistes soovib Pinnu

Janalill said...

nojah, selles põhimuljes ma kahtlesingi... :D
Tänan vastamast!

Katrin mdmB said...

Väga kaunid! Minu arvates sobivad need jaanuari spektrisse küll, sest kuna tegelikult olid hõbe ja kuld detsembri värvideks... Siis ei saakski muudes kuudes ehete puhul traati kasutada ;)

Christina J. said...

I love these! :)

Unistaja said...

Minu meelest on ka täitsa valge üldmuljega kõrvarõngad. Ja loomulikult ei saa mainimata jätta, et äärmiselt ilusad. Tahaks täitsa huviga näha kaelaehet nende juurde.