Monday, February 18, 2008

Tundub, et pea 3-nädalane põud hakkab läbi saama ning loomemahlad on jälle voolamas :P

Imesid aegajalt tõesti juhtub ja ikka ootamatult. Nimelt siis - mõnda aega tagasi tellisin ühelt allahindluselt rea türkiishelmeid, mis kohale jõudes osutusid mulle pettumuseks ning jäid sahtli põhja seisma. Ja siis tuli mulle üks tellimustöö kõrvarõngastele, mida oli vaja kokku sobima teha ühe konkreetse kaelakeega (pildil. Kee autor - Rosemary Kauffman, Kairo, Egiptus) Kodus olles keed ja helmeid kõrvuti vaadates vajus mul suu lahti. Türkiis oli täpselt sama värvi ja erines kujult ainult veidikene. Need teie seast, kes on kunagi üritanud türkiisi omavahel kokku sobitada, mõistavad minu vedamist selles asjas. Igal juhul on need oksüdeeritud hõbedast türkiisiga kõrvarõngad sinna kee juurde minu arust lausa valatud.


3 comments:

Anonymous said...

Võrratu! Lihtsalt võrratu! Oleks mina ka nii andekas...:)

Katrin mdmB said...

Teretulemast tagasi!!! :)
Tõesti on kivid väga sarnase tooniga! Ilusad kõrvakad!

Siret said...

Väga ilusad kõrvakad. See traadivään on mu lemmik osa neist :)