Friday, July 18, 2008

Ballerina

In the beginning of this week I spent some days back on the island of Saaremaa, where I grew up, visiting my family and friends. One of my things while being there is to visit some local antique stores to check out their latest additions in just about everything. My main passion though, is to find old post cards from early 1900's that seem to tell a story, at least to me. I had found this one card some months ago already, but for some reason had not bought it then and had regretted it ever since. So this time, my first goal was to see if this card was still there.... and it was!!!
When I first saw it, I just could not stop laughing, and even more after I had figured out what or who she was attempting to be. The second photo just caught my eye with her casual perky smile.



Selle nädala alguses veetsin mõned päevad Saaremaal, kus ma olen üles kasvanud, külastades pere ning sõpru. Üks asi, mis Kuressaares käies naljalt vahele ei jää, on paari antiigipoe külastamine, vaadates üle nende "uue kauba". Mul on suurem huvi just vanade postkaartide vastu, 1900ndate alusest, mis kannavad endas lugu ning sädet. Olin leidnud selle esimese kaardi juba paar kuud tagasi, aga mingil põhjusel ei ostnud seda tol korral ära. Nii et sel korral marssisin otsejoones selle kaardi järele, lootes, et see on veel seal..... ja nagu näha, oligi!
Kui ma seda esimest korda nägin, ei suutnud ma naeru pidada ning veelgi enam, kui taipasin, kellena modell pildil poseerida üritab. Teine foto jäi mulle aga silma modelli kelmika naeratuse tõttu.

4 comments:

Anonymous said...

sellel teise pildi peal oleval modellil on jalas väga huvitavad kingad/sussid. Nagu praegu moes olevad! Või siis uuesti leitud vanad!
Sellised vanad kaardid on vahvad!
/lillelemb/

Siiri said...

Kui ütlesid, et oled pärit saaremaalt...ja oled mulle ennegi kedagi meenutanud. Kas Sinu õe nimi on Eva?

Sirtsuk

Janalill said...

Kahjuks pole mul õdesid, on ainult üks kuulus vend Sven, keda kõik tavaliselt teavad. Aga saarlastega on ikka nii, et ole, kus maailma otsas tahes, ikka tunned kedagi nägupidi.

Siiri said...

;) ;)

Sirtsuk