Thursday, July 31, 2008

Pretty green.... and blue...

Another custom order got finished today. When making the necklace, I discovered that I must had been inspired by MdmB, because it is awfully similar to the style she's been working with lately. Well.... :D All I can say is that I admire her ideas and work, as it's quite obvious.
I made most of the chain on the necklace myself and it is the first time that I tried that. Hand made chains I've seen in the past have appeared quite clumsy to me so I never bothered trying to make it myself until yesterday, when I got the idea when working on another piece (which I can't wait to show you as soon as it's finished!!!). I'm quite happy with the way it turned out. I have second thoughts about the organza ribbon that I used with it though. I love the color that it brings to the whole piece but it seems to get in the way of the chain falling unhindered. We'll see...





Veel üks tellimus sai täna lõpetatud. Kaelakeed tehes avastasin, et inspiratsiooniallikaks on seekord vist olnud MdmB, kuna stiililt sarnaneb see tema viimasel ajal kastutuses olevale. Nojah... mis ma ikka muud oska öelda, et ma üsna ilmselgelt imetlen nii tema töid kui ideid! :D
Suurema osa kee ketist meisterdasin ise, igale asjale ole esimene kord. Isevalmistatud ketid on mulle alati tundunud kuidagi kohmakad, seetõttu pole varem olnud endal huvi proovida, kuid selle keti jaoks tuli mulle idee ühe teise ettevõtmise kallal pusides (ei jõua ära oodata, et teile näidata, kui valmis saab!!!)
Ma olen üsna rahul sellega, kuidas see välja kukkus. Kahtlen ainult selle organza paela osas. Mulle meeldib väga see värvilisa, mis ta ehtele annab, kuid kardan, et jääb takistama keti vaba langemis. Eks näis...

6 comments:

Katrin mdmB said...

Hehee :)
Sellist stiili fännan jah ja eks seetõttu meeldib see komplekt ka ;)Õudsalt mõnusad värvid - Kariibi mere hõnguga! Ja aitäh, et mulle viitasid =)

Anonymous said...

Tere Jana!
Olen pikemat aega jälginud Sinu tegemisi ning kaunist kästitööd. Vahepeal tekkis mul aga küsimus, et kuidas saada sellist värvi vaskset traati? Tavaline vasktraat on ju heledamat tooni, kuid detailid (mis näiteks Helmehaldjaski müügil) on alati tumedamad. Kas siin on tarvis oksüdeerida?

Janalill said...

Tere tundmatu :D

Jah, sul on õigus, vasktraat on tunduvalt heledamat tooni, kui igasugu vaskjubinad, mis on oksüdeeritud vase värvi. Tooni ühtlusamiseks ma kasutan oksüdeerimist hõbeda külmoksiidiga, mida hangin Juveeli poest, kuigi seda ilmub sinna kahjuks harva. võib proovida oksüdeerida ka keedetud munaga, millest olen kuskil selle blobi väga alguses ka natukene kirjutanud.
Tore on teada, et minu tegemisi käiakse ikka lugemas-vaatamas. Vahest on küll tunne, et kirjutan vist ainult vanaemale siin :D
... aga noh, asi seegi!

Janalill said...
This comment has been removed by the author.
Janalill said...

Tere taas, Helena!

Ole hea, kirjuta mulle janalill(at)hot.ee
Saan sind ehk aidata.

MARRE said...

jäta nüüd see vanaema jutt. muidugi käiakse siin blogis palju, ainuüksi bloglines.com'is on 10 inimest end su blogi lugejateks registreerinud :)

tegelikult tahtsin öelda, et see kett on kohutavalt ilus.